Produkty » Pobočkové ústredne

Pobočkové ústredne

Riešenie pre malé a stredné firmy, riešenie pre call centrá 

 

Spoločnosť Digitale Vám nainštaluje a na mieru nastaví kompletné riešenie efektívnej firemnej komunikácie prostredníctvom softvérovej IP ústredne Asterisk® PBX.

1. ČO TO JE?

Asterisk® PBX je bezplatný, voľne šíriteľný serverový softvér od firmy Digium® - renomovaného výrobcu VoIP hardvéru. Asterisk® je najuznávanejšia open-source telefónna ústredňa na celom svete. Možnosť prispôsobenia z nej urobili platformu naozaj pre každého – využívajú ju malé firmy, stredné organizácie, aj veľkí telekomunikační operátori, vrátane dominantných operátorov na Slovensku.

2. AKO TO FUNGUJE?

Softvér Asterisk® beží na bežnom serverovom vybavení pod OS Linux. Server pobočkovej ústredne sa nachádza priamo vo vašej firme, alebo v našej centrálnej serverovni (služba VoIP hosting). Server je pripojený do počítačovej siete vašej firmy. IP telefónia využíva existujúcu počítačovú sieť aj na prenos hlasu. Do tejto siete sa pripoja nové alebo existujúce IP telefóny. Rovnako je možné nainštalovať komunikačný softvér na počítače a telefonovať iba s použitím slúchadiel a mikrofónu. So systémom je možné spárovať aj bezdrôtové VoIP WiFi telefóny.

3. ČO NÁM TO PRINESIE?

Softvérová VoIP ústredňa je systém najnovšej generácie. Asterisk® PBX ponúka možnosť integrácie najnáročnejších aplikácii (call centrum, prepojenie s CRM, vytáčanie jedným kliknutím z PC) a to bez potreby pridávania drahého hardvéru. Jedno riešenie ponúka ako štandardné funkcie pobočkovej ústredne (volanie na klapky, prepájanie hovorov, odkazová služba), tak aj funkcie profesionálnej ústredne (hlasové menu IVR, hudba pri čakaní, inteligentné smerovanie hovorov cez rôznych operátorov) a navyše funkcie IP ústredne (softvérové telefóny, prepojenie pobočiek, bezplatné telefonovanie zo zahraničia). Navyše počet klapiek nie je umelo limitovaný – základný hardvér zvládne rovnako dobre obslúžiť 5 klapiek, ale aj viac ako 100 klapiek.

Správnou implementáciou dosiahnete skrátenie čakania na vybavenie hovoru, a teda zvýšenie zákazníckej spokojnosti, presný prehľad o hovoroch s archiváciou nahrávky hovoru. Jednoduchým ovládaním (napr. vytáčanie jedným kliknutím, automatické otvorenie zákazníckej karty pri prichádzajúcom hovore, možnosť práce z domu) vzrastie produktivita zamestnancov.

Prepojením pobočiek cez internet, pridaním prepojení na viacerých operátorov (pevná linka, ISDN, VoIP, GSM), redukciou nežiadúcich volaní zamestnancov (napr. audiotexové volania, zahraničné hovory, kontrola hovorov oprávneným odpočúvaním) môžete výrazne znížiť mesačné náklady na telefonovanie. Priemerná úspora dosahuje viac ako 40%.

4. KOĽKO TO STOJÍ?

Cena celého riešenia je závislá najmä od typu inštalovaných aplikácii, spôsobe pripojenia ústredne do VTS a počtu objednaných telefónov. Základná konfigurácia vrátane hardvéru a inštalácie je cenovo porovnateľná s bežnou digitálnou pobočkovou ústredňou. Naši pracovníci Vám radi vypracujú nezáväznú informatívnu cenovú ponuku.

5. AKÁ JE DODACIA LEHOTA?

Hardvér a softvér samotnej pobočkovej ústredne dodávame do 48 hodín, v prípade potreby aj skôr. IP telefóny a ďalšie koncové zariadenia dodávame v závislosti od stavu našich a externých skladov v priemere do 7 dní.

6. ZÁRUKA? PODPORA? SERVIS?

Záruka na hardvér a na softvér je 2 roky. Počas záručnej doby poskytujeme technickú podporu bezplatne. Doplnkové služby a zmeny sú spoplatnené podľa aktuálneho cenníka služieb. 90% zmien je možné urobiť na diaľku, čo znižuje cenu a čas realizácie na minimum. Spoločnosť Digitale disponuje záložnými systémami, ktoré v prípade poruchy dokážu nahradiť inštalovanú ústredňu v krátkom čase.

Po uplynutí záručnej doby poskytujeme pozáručný servis. Vďaka použitiu bežného hardvérového vybavenia je výmena chybných komponentov neporovnateľne lacnejšia než v prípade proprietárnych digitálnych ústrední. Podporu k ústredniam Asterisk® poskytuje množstvo firiem na celom svete. Preto urobíme všetko pre to, aby ste boli s nami spokojní. Ak by ste sa napriek tomu rozhodli zmeniť servisnú firmu, zaväzujeme sa poskytnúť všetky prístupové údaje k systému.

7. KOĽKO NÁM TO VYDRŽÍ?

Softvérová ústredňa je investícia do budúcnosti. Keďže nemá umelý limit na počet klapiek, je jednoduché systém rozširovať. Pridanie novej klapky predstavuje jednoduchý, lacný a rýchly softvérový zásah. Aj nové služby je možné pridávať softvérovo, bez nutnosti výmeny hardvéru. Ak by napriek tomu bol v budúcnosti vyvinutý lepší hardvérový systém, pôvodný server je možné využiť na iné účely (web server, mail server, súborový server, pracovná stanica).

>> požiadať o vyhotovenie cenovej ponuky na mieru

 

Digitale na Slovensku:

Digitale na Facebooku

Digitale sa ešte viac približuje svojim zákazníkom a záujemcom. Aktuálne informácie nájdete už aj na Facebooku.

Ďalšie informácie o Facebooku sa dočítate v novinkách

Digitale v skratke:

Pobočkové ústredne ● VoIP hosting pre domáce kancelárie a začínajúcich podnikateľov ● VoIP PBX pre malé a stredné firmy a organizácie ● Telefónne prepojenie firemných pobočiek na Slovensku aj v zahraničí ● Lacné telefonovanie ● Telekomunikačné riešenia na mieru ● Inteligentné call centrá ● Hlasový systém IVR, hlasové nahrávky ● CRM, API prepojenie telefónie s existujúcim alebo externým CRM systémom ● IP telefóny, GSM brány ● Voice over Wireless (VoW), WiFi ● Pripojenie ústredne do PSTN ● Telefónne čísla geografické, negeografické, prémiové, audiotexové, bezplatné, portované